Sadržaji
Facebook stranica  Rastimo u slobodu!
Psihoenergetski tretmani
ASP program
Srčana koherencija
Terapija dodirom
EFT / Tapping
Raindrop
Vitaflex
Acess Bars
GAIA Reiki
Rekonekcija
Biopotencijali

Terapija dodiromTerapija dodirom


Psihoenergetika Psihoenergetika

 

 

Inicijalni poklon

Prvi susret uz izradu prijedloga osobnog tretmanskog plana!
Više...

 

English - counseling and therapy in englishPsychological counseling, psychotherapy and coaching in English

 

Preuzmite info letak Psihowellness © download pdf

 

 

Događanja

u pripremi: predavanje 'Prirodan način oslobađanja od strahova, trauma i drugih ograničavajućih stanja, misli i osjećaja'

- ulaz je slobodan

Opširnije...

 


Foto galerija Foto galerija

Materijali

Tematske brošure, letke i druge publikacije u .pdf formatu možete besplatno preuzeti s naših stranica.
Download

Newsletter

Želite li primati e-newsletter 'Zdravlje', molimo prijavite se na mailing listu  e-mail

Uključite se!

Osmišljavamo i provodimo programe i projekte u zajednici - uključite se!.
Podržavamo različite oblike volonterskog učestvovanja - javite nam se!
Provodite slične programe i projekte u svojoj zajednici?
Rrazmijenimo iskustva i razvijajmo se zajedno!

 

Tretmani
Savjetovanje
Psihoterapija
Coaching
EMDR
Brain Fitness
Brain Gym
Neurofeedback
Biofeedback
Psihoenergetika
Biblioterapija
Art terapija

Tretmani


Tjelesna koherencijaSrčana koherencija

Baš kao što je um / mozak važno ‘mjesto’ obrade informacija, istraživanja pokazuju da je to i  srce. Srce komunicira s mozgom, ali i ostatkom tijela, na više različitih načina – neurološki, biofiziološki, hormonski i energetski. Elektromagnetsko (EM) polje srca prostire se na nekoliko desetaka centimetara od tijela, kojim putem utječe na naš cjelokupni organizam, utječući tako direktno i na naše fizičko i psihičko zdravlje. Komunikacija u smjeru od srca ka mozgu kod ljudskog je organizma dominantna, i ona predstavlja čak 80% od sveukupne psihoorganske komunikacije. Utvrđeno je i da srce na vanjske podražaje reagira brže nego mozak, što se povezuje s fenomenima vezanim uz predosjećaj tj. intuiciju.
Tjelesna koherencija - povećaj
Srce je primarni generator ritmičnih obrazaca u ljudskom tijelu i ima daleko opsežniji komunikacijski sustav s mozgom nego drugi tjelesni organi. K tome, srce igra posebno važnu ulogu u nastanku emocija. Sa svakim otkucajem srce odašilje složene obrasce neuroloških, hormonalnih, tlačnih i elektromagnetskih informacija prema mozgu i kroz tijelo. Kao ključno čvorište međusobno povezanih sustava – fiziološkog, kognitivnog i emocionalnog – srce je na jedinstveni način smješteno kao snažna ulazna točka u komunikacijsku mrežu koja povezuje tijelo, um, emocije i duh. Istraživački tim na HeartMath institutu pokazao je da tehnike koje kombiniraju namjerno fokusiranje na srce s istovremenim stvaranjem pozitivnih osjećaja dovode do povoljnog načina fiziološkog funkcioniranja, koji su nazvali psihofiziološka koherencija. Pokazatelji psihofiziološke koherencije su sinusoidni obrazac srčanog ritma, povećana sinkronizacija srca i mozga (alfa ritam postaje više sinkroniziran sa srčanim ritmom), te usklađivanje između obrazaca srčanog ritma, disanja, krvnog tlaka i drugih fizioloških sustava.

Tjelesna koherencija - povećajKada smo pod stresom, ritam rada našeg srca je desinkroniziran ili kaotičan. Suprotno tome, pozitivne emocije poput radosti, zahvalnosti, brižnosti i ljubaznosti stvaraju harmoniju u srčanom ritmu. Kada naučimo ulaziti u stanje koherencije, i trenutno i dugoročno utječemo na svoje zdravlje i ukupno dobrostanje, jer se sa srčanim ritmom sinkroniziraju i ostali tjelesni ritmovi - živčanog sustava, respiratornog, krvožilnog, endokrinološkog i imunološkog sustava, čime dolazi do psihofiziološke koherencije organizma.

Sve što proživljavate kad ste pod stresom događa se u vašem tijelu. Tipične opterećujuće emocije koje doživljavamo kad smo pod stresom – ljutnja, frustracija, anksioznost, zabrinutost – dovode do pojačanog nereda u srčanom ritmu i živčanom sustavu, a obrazac srčanog ritma postaje nepravilan i nekoherentan. Kad doživljavamo ove negativne emocije, smanjuje se naša emocionalna inteligencija i svjesnost o sebi. U takvim trenucima slabije upravljamo sobom, te lošije zamjećujemo druge ljude i njihove potrebe. Kada smo takvi, i naši odnosi s drugim ljudima pate. Kada doživljavamo pozitivne emocije poput zahvalnosti, brižnosti, veselja i ljubavi, obrazac srčanog ritma postaje pravilniji i koherentan.

Tjelesna koherencijaCilj rada na srčanoj koherenciji je da naučimo kontrolirati naše emocije. Cijelog života, svatko od nas razvija svoju najdražu metodu ublažavanja stresa u stresnim situacijama. Najčešće nas potiču da primijenimo ovo ili ono zato što netko zarađuje prodajući tu metodu, a ne zato što je djelotvorna ili korisna za našu emocionalnu ravnotežu. Možda smo naučili oslanjati se na čokoladu, sladoled, pivo ili cigarete kad god osjetimo prve ubode "stresa", ili se možda sklanjamo u anestetičko djelovanje televizije - to su daleko najčešće opcije. Ako smo pomoć potražili u konvencionalnoj medicini, ovi svakodnevni 'pomagači' najvjerojatnije su uznapredovali do sedativa, anksiolitika i/ili antidepresiva.

  vrh

Tjelesna koherencijaNajprirodnije, najzdravije i najtrajnije rješenje za postizanje i održavanje ravnoteže između razmišljanja, emocija i osjećaja povjerenja u život je koristiti sposobnosti za samoizlječenje emocionalnog mozga i tijela. Zato potičemo klijente da otkriju svoju sposobnost kontroliranja vlastite srčane koherencije, i onda koriste to stanje kad god se suočavaju s neizbježnim izazovima postojanja, umjesto da traže utjehu u cigaretama, alkoholu, kupovini, čokoladi... Ako naučimo kako ući u stanje koherencije, ta vještina može djelotvorno zamijeniti druge manje zdrave, a često i manje djelotvorne, metode ublažavanja stresa u samom trenutku kad se događa. Različite vježbe disanja i opuštanja prakticiraju se već tisućama godina. One pomažu smirivanju, no u većini slučajeva disanje i promjena misli sami po sebi nemaju moć oslobođenja od emocionalnog stresa, niti promjene negativnih stavova - važno je naučiti transformirati emocije i aktivirati pozitivan osjećaj ili stav.

Tehnika srčane koherencije oblikovana je tako da vam pomogne preusmjeriti osjećaje, a ne samo misli. Kad se osjećaji transformiraju u pozitivnije stanje, tada i misli automatski postaju uravnoteženije. Optimalna tjelesna koherencija disanja, otkucaja srca i tlaka postiže se pri 5 udisaja u minuti  (ciklus disanja od 12 sekundi). Koristeći najnapredniju emWave® Pro i MindWave   biofeedback tehnologiju uz tretmanski model razvijen u Centru za komplementarnu medicinu na Sveučilištu u Pittsburghu, omogućavamo vam brzo i uspješno učenje, uvježbavanje i održavanje samoregulacije optimalne srčane koherencije.

Tjelesna koherencijaUobičajeni je postupak tri uzastopna susreta, tjednim ili dvotjednim tempom (po želji i mogućnostima korisnika), tijekom kojih uz stručno vođenje i emWave® Pro biofeedback uvježbavate postizanje i osvještavanje psihofiziološkog stanja srčane koherencije, uz upute i redovno samostalno vježbanje između susreta, te zadnji, četvrti susret - praćenje i završetak tretmanske obuke - mjesec do dva dana nakon trećeg susreta. Nakon završene obuke u mogućnosti ste uspješno samostalno koristiti metodu postizanja te samoregulaciju srčane koherencije.

Cijena pojedinog susreta (60 minuta) je 300,00 kuna.

Renata Đonđ Perković, mag. psihologije i informatike,
NLPt Master, EMDR i Wellness terapeut    e-mail

 

 
   

<-- Tretmani

<-- Psihoenergetski tretmani

<-- vrh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  vrh